top of page
Signature

תקנון האתר
 
עודכן לאחרונה: 28/08/25

1. כללי
1.1 אתר SOFY (להלן: "האתר") מופעל ומנוהל ע"י עוסק פטור מס' 205610405 (להלן: "החברה").
1.2 כתובת למשלוח דואר: הרימון 60, אמונים, ישראל.
1.3 פנייה לעסק ניתן לבצע באמצעות דואר אלקטרוני: support@sofy.co.il או בוואטסאפ: 055-249-4425.
1.4 השימוש באתר מהווה הסכמה מלאה לתקנון זה ולמדיניות הפרטיות.

2. השימוש באתר
2.1 השימוש באתר מיועד לרכישת ריהוט ומוצרים נלווים כפי שמוצגים באתר.
2.2 המשתמש מתחייב לעשות שימוש באתר למטרות חוקיות בלבד, בהתאם לדין ולתקנון זה.
2.3 החברה רשאית למנוע שימוש באתר, לחסום משתמש או לבטל עסקה במקרה של הפרת תנאי התקנון או חשד להונאה.

3. המוצרים והמידע באתר
3.1 התמונות באתר נועדו להמחשה בלבד, ייתכנו שינויים בין התמונות לבין המוצר בפועל.
3.2 החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את המחירים, המבצעים והמלאי מעת לעת, ללא הודעה מוקדמת.
4. מחירים ותשלומים
4.1 המחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ ככל שהוא חל על העסקאות.
4.2 התשלום מתבצע באמצעי התשלום המוצעים באתר בלבד.
4.3 העסקה תיכנס לתוקף רק לאחר קבלת אישור מחברת האשראי או אמצעי התשלום.

5. משלוחים ואספקה
5.1 החברה מתחייבת לספק את המוצרים לכתובת שהוזנה על-ידי הלקוח בהזמנה, בהתאם לתנאי המשלוח המפורסמים באתר.
5.2 זמני האספקה המצוינים באתר הם משוערים ותלויים בגורמים חיצוניים (חברת משלוחים, עומסים וכיו"ב).
5.3 אי מענה בעת הגעת המשלוח
במקרה שהנהג הגיע לכתובת והלקוח לא ענה או לא נכח במקום, ייחשב הדבר כאספקה שנכשלה.
המשלוח יידחה למועד חדש בתיאום עם הלקוח, ובמקרה כזה החברה רשאית לגבות דמי משלוח חוזר.
אם הלקוח יבחר לבטל את ההזמנה לאחר אספקה שנכשלה, החברה רשאית לקזז את עלות המשלוח הכושל מסכום ההחזר.
 
6. ביטול עסקה והחזרת מוצרים
6.1 בהתאם לחוק הגנת הצרכן, ניתן לבטל עסקת מכר מרחוק בתוך 14 ימים מקבלת המוצר או מסמך הגילוי, לפי המאוחר.
6.2 ביטול יעשה בהודעה בכתב לכתובת המייל support@sofy.co.il או בטופס יצירת קשר באתר.
6.3 בעת ביטול שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה, רשאית החברה לגבות דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר העסקה או 100 ₪ – לפי הנמוך.
6.4 החזרת המוצר תתאפשר בתנאי שהמוצר לא הורכב ולא נעשה בו שימוש החורג מפריקה ובדיקה סבירה בבית הלקוח. פתיחת האריזה לצורך בדיקת המוצר כשלעצמה לא תיחשב שימוש השולל את זכות הביטול.
6.5 במקרה של מוצר פגום או אי התאמה להזמנה – הלקוח זכאי לביטול העסקה ללא דמי ביטול, והחברה תישא בעלות ההחזרה.
6.6 יש לדווח על פגם במוצר מוקדם ככל האפשר. רצוי בתוך 48 שעות מקבלת המוצר.
6.7 ביטול עסקה לאחר משלוח יתבצע בהתאם לחוק הגנת הצרכן. הלקוח יישא בעלות החזרת המוצר לחברה, או יחזירו בעצמו למחסן החברה בתיאום מראש.
 
7. אחריות
7.1 החברה אחראית לאספקת מוצר חדש ותקין.
7.2 החברה לא תישא בכל אחריות לנזק עקיף או תוצאתי מכל סוג שהוא שנגרם עקב שימוש באתר או במוצרים, למעט אחריות החובה לפי דין.
 
8. קניין רוחני
8.1 כל זכויות היוצרים באתר, לרבות תמונות, טקסטים, לוגו ועיצוב, שייכות לחברה.
8.2 אין להעתיק, לשכפל, להפיץ או להשתמש בתוכן האתר ללא אישור מראש ובכתב.
 
9. פרטיות ואבטחת מידע
9.1 השימוש במידע אישי כפוף למדיניות הפרטיות של האתר, המתעדכנת מעת לעת.
9.2 החברה מתחייבת לשמור על המידע בהתאם לחוק הגנת הפרטיות ולנקוט באמצעי אבטחה סבירים.
 
10. שונות
10.1 החברה רשאית לעדכן תקנון זה מעת לעת, והגרסה המחייבת היא זו המפורסמת באתר.
10.2 סמכות השיפוט הבלעדית בכל סכסוך הנוגע לשימוש באתר או להזמנה מהאתר תהיה נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל-אביב בלבד.

bottom of page